Měření bylo samozřejmě velmi zajímavé. Po 15 minutách běhání s pásmem inspektor naměřil 14.39M, v papírech máme 14.40. Šířka byla ještě složitější, tam inspektor změřil 4.27M oproti v papírech lodě zaznamenaných 4.25M. Ještě, že jsme nemuseli měřit pásmem i ponor.
Pak následovala inspekční prohlídka od stolu restaurace. Motor máte funkční?, Kolik míte propelerů, jakou barvu má loď, vazáky jsou v pořádku? ... a tak dál.
Pak už následoval jen podpis papíru, kde se Panama Canal Authority určitě za nic neodpovídá, zejména ne za škody na naší lodi. Pak jsme dostali přidělené číslo lodě pro komunikaci s řízením provozu kanálu.
Já jsem dnes měl na programu celkovou údržbu našich dvou záchodů. Asi nemusím zabíhat do detailů, ale zabýval jsem se touto jachtařskou lahůdkou víc jak půl dne. No je to hotové, záchody fungují jako nové a doufám, že jim to dlouho vydrží.
Odpoledne přijela obří jachta která je zajímavá tím, že má na zádi vzorně zabalený vrtulník. No ano, úplně normální vrtulník, jen je ve fusaku. A máme tady strašně zajímavé sousedy. Je to mladý Norský pár se 3 malými dětmi. Doma všechno prodali, koupili si loď a plují také kolem světa. Podobnou trasu jako my. Děti mají tak 5,3 a 1. To je ale frmol, ale zvládají to skvěle. Dneska udělali nákup na 8 měsíců. Molo mezi našimi loděmi bylo úplně plné igelitové tašky.
Když to tady vidím, mám pocit, že kolem světa a naší trasou pluje půl Evropy. Jsem zvědavý, kolik z nich budeme potkávat dál.
Žádné komentáře:
Okomentovat