Translate

23 ledna 2013

Mám počítač …. hurá!

Koněčne jsem vyřešil počítač a jsem už zase online. Chci se moc omluvit všem, co jste nam psali na perla.alba@perloviny.cz. Jak jsem neměl počítač, tak jsem se nedostal k tomuto emailu. Dnes jsem vše přečetl, přeposlal, odpověděl. Teď už zase budu normálně na příjmu každý den nebo jednou za dva dny.

Včera jsme byli na super výletě. jeli jsme místní dopravou úplně na sever ostrova a pak do takové zoologické a do džungle. Nakonec jsme cestovali napříč ostrovem na západní pobřeží do města Batsheba. Nemám teď moc času se rozepisovat, ale jednoduše, čím jsme tady delší dobu, tím, se nám tu víc líbí, hlavně lidi tady jsou úplně v pohodě.

Tak mi dejte dva dny a konečně dám na web nějaké fotky a napíši zase další zážitky.

Petr

Žádné komentáře:

Okomentovat