Translate

28 listopadu 2013

Lovecké úspěchy posledních dvou dnů

... víte, že jsem pacifista a lovím jen pro jídlo, ale nemohu se nepochlubit loveckými úspěchy ze včerejška a z dnešního šnorchlování. Včera jsme Chytili krásnou Mahi Mahi, to jsem už psal, měla 120cm a zase byla mooooc dobrá. Dnes jsme byli šnorchlovat tady v laguně. Musím říct, že je to tady vážně neuvěřitelné. Všechny tropické ryby, které známe a viděli jsme na naší cestě jsou tady nejméně 3 x větší. Neudržel jsem se a propadl lovecké vášni, když jsem viděl nádhernou velkou sweetlip během prohlížení vraku kousek od naší lodě. Půl hodiny jsme si hráli na schovávanou, ale nakonec jsem vyhrál a filety jsou už v lednici. Papouščí ryby tady jsou tak obrovské a je jich tady tolik. Z těch je vynikající syrová ryba s kokosovým mlékem a citrónem. To budeme mít zítra ... no hlady tady rozhodně neumřeme ...

Pro změnu nám přestal fungovat odsolovač, který jsme zapnuli po 4 měsící, kdy byl podle návodu zakonzervován, takže budeme mít opět o práci postaráno.

Z Minerva Reefu zdravíme do ČR,

Petr a Pája

Žádné komentáře:

Okomentovat